Denon PMA-2000AE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon PMA-2000AE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

danny darche 17-02-2010
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

De PMA-2000AE geeft inderdaad niet de warme en rustige Denon sound. Heb terug de PMA-2000IV MK2 aangesloten op JBL LS 80 en Klipsch RW12 subwoofer. Dit is een voortreffelijke combinatie.
Enkel mijn Vincent SV-238 is rustiger. McIntosh even buiten beschouwing gelaten.

Hifi69 23-01-2010
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

De versterker klinkt helder en krachtig.(Geen warme sound).Het geluid is vlak te noemen en tussen de luidsprekers klinkt het heel dun.De opbouw en techniek ziet er goed uit.

RONNY66 07-01-2010
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

Zo moet een versterker dus klinken. En door zijn grote vermogen heeft hij geen problemen om veeleisende speakers aan te sturen. Een waar luistergenot.

Bert Otto Siep Ed 15-08-2009
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

Klasse versterker ! Helder, zuiver, prachtige opbouw, schitterende kast, waanzin-nige specificaties, etc.
Ik heb gisterochtend een en ander aangesloten en pakweg 8 uur lang naar cd's geluisterd.
Kippenvel !!! Zelfs de buren vroegen: Wat heb jij in hemelsnaam voor een versterker staan ? Wat een prachtig geluid.
Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk niets zeggen maar Denon kennende: no problemo !
Mijn vorige versterker, ook geen kinderachtige jongen, staat in een doos.

Dikkie1 21-08-2007
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

Een dijk van een versterker!! Heeft een mooi open stereo beeld en door de hoge dempingsfactor blijft de speaker, onder alle condities, onder controle. Het is een investering die echt de moeite waard is!!!! Voorheen Sansui AU-X1,POA-3000Z/PRA-2000z, Yamaha M80/C80, Luxman L-510 en Copland Buizen voor/eindtrap gehad en ik moet (helaas) bekennen.....Dit is het!!!

Jannek 26-05-2007
Geschreven voor: Denon PMA-2000AE

Na een tijdje diversen versterkers in huis te hebben gehad, uitendelijk bij deze denon pma2000ae aangekomen.
En ik kan niet anders zeggen dat dit een meesterlijke opvolger is van de mkIV versie van denon.
Het geluid is net iets anders dan de voorganger, niet beter of slechter, maar de tuning is iets anders.
In iedergeval een dijk van een versterker die alle luidsprekers met gemak kan aansturen.
Bovendien kan je hem met zijn pre/out moeiteloos integreren in een homecinema opstelling, hoewel ik daar geen gebruik van maak omdat het geluid in stereo al formidable is!
Ook de premium silver kleur vind ik heel erg mooi.
Ik heb hem staan in combinatie met de dcd 2000ae en ik ben al mijn cd´s opnieuw aan het ontdekken.
De afstandsbediening is ook een verademing, niet meer dat zwart plastic ding maar een a.b. met metalen front en een veel betere positie van de functietoetsen.
Daar ik, tot grote tevredenheid, al heel wat produkten van denon heb gehad kan ik zeggen dat je de komende 15 jaar zeker goed zit.Met zijn gewicht van 23,8 kilo wel een zware jongen, maar dat mag de pret niet bederven.
Mijn zoektocht is gelukkig voorbij.